ACSH (2023). Мемлекеттік органдардың халықпен байланыс арналарын талдау. Астана: Астана мемлекеттік қызмет хабы.
Бұл есеп Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің сұрауына сәйкес Астана Мемлекеттік қызмет хабының (ACSH) тапсырысы бойынша 2022 жылдың қазан-желтоқсан айларында Айнур Мажитова мен Гүлден Ашкенова жүргізген зерттеу негізінде дайындалды.
Бұл зерттеу акторларды, қадамдардың (операциялардың) реттілігін, олардың жұмыс ережелерін, халық тарапынан қажетті нәтижеге қол жеткізудегі тиімділікті, халықаралық практикамен салыстыруды анықтай отырып, мемлекеттік органдардың азаматтармен қарым-қатынасының 15 арнасын талдау болып табылады.
Дереккөз: https://www.astanacivilservicehub.org/library
Орыс тіліндегі есепті жүктеп алу
Ағылшын тіліндегі есепті жүктеп алу